Obilježili smo Svjetski dan učitelja
Autor: Helena Bjeliš, 4. 10. 2019.
Često čujemo kako je biti učitelj jedno je od najstresnijih i najpodcjenjenijih zanimanja u današnjem društvu. Zbog čega se to u javnosti tako percipira ? Koliko se danas učitelji osjećaju poštovani, cijenjeni i shvaćeni ? U dva neovisna istraživanja provedena u Velikoj Britaniji u posljednjih pet godina među četiri najstresnija zanimanja našlo se i učiteljsko ( samorazumljivo su sva navedena stresna zanimanja bila ona koja se obavljaju u izravnoj interakciji s ljudima ). Postavlja se i pitanje: jesu li učitelji prepoznati kao oni s najodgovornojom zadaćom u društvu - osposobljavanjem djece odn. mladih ljudi za stjecanje znanja, vještina, ali i povjerenja i prihvaćanja općeljudskih vrijednosti, često zanemarenih u današnjem vremenu: poštenja, pravednosti, radišnosti, empatije, poštivanja drugih i njihovih mišljenja...?
U današnje vrijeme, kada se trči za novim, ljepšim i popularnijim modelom svega i svačega, koliko vrijedi dobar učitelj ? Koja je njegova cijena? Cijenimo li učiteljski napor da djeci približe svijet koji na njih čeka, osvijeste njihove kvalitete i mogućnosti, razvijaju stavove? To su sve pitanja koja se nameću pri promišljanju o ulozi učitelja u današnjem društvu. Ta su pitanja i ovaj tjedan bila u fokusu jer su se u našoj školi odvijale različite aktivnosti čiji je zajednički cilj obilježavanje Svjetskog dana učitelja i kojima su učenici pokazali svojim učiteljima da cijene njihov trud i prepoznaju njihovo zalaganje i rad. Aktivnosti su osmislile i koordinirale učiteljice Hrvatskog jezika Ana Jogunica i Helena Bjeliš. Tako su na satovima Hrvatskog jezika učenici čitali književne tekstove i pisali radove vezane uz ovu tematiku, ukrašavali čestitke s različitim zrncima mudrosti, lijepim citatima o učiteljima i učenju koje su kao mali znak pažnje ( zajedno sa slatkim iznenađenjima u obliku čokoladica ) darivali svim učiteljima. Najbolji literarni radovi izloženi su u predvorju škole. Također su pripremili svojevrsnu malu anketu kojom su zamolili učitelje da objasne zbog čega su izabrali biti učitelji, što ih je motiviralo za taj posao i zbog čega ga vole. Neke od izjava naših učitelja prenosimo ovdje.
„ Zašto biti učitelj? Biti učitelj znači biti dijete cijeli život, svakodnevno biti u okruženju mladosti, veselja, bezbrižnosti, iskrenosti, kreativnosti... Volim djecu, svaki dan uživam u njihovu društvu. Osjećam se kao kraljica u svom razredu.“
„ Bez obzira na to što se u današnjem društvu učitelji ne poštuju niti cijene puno, biti učitelj nešto je posebno. Sinergija triju komponenata: poučavanja, odgoja i izazova razlog su mojeg odabira ovog zanimanja. Volim djecu i njihov način razmišljanja, ideje, pomisao da sudjelujem u njihovu učenju za život.“
„ Splet naoko nepovezanih slučajnosti utjecao je da postanem učiteljica. Razlog zašto ga volim je taj da mogu biti“vječno dijete“, ali i svijest da učitelj može potaknuti djecu da se usude mijenjati svijet, postati hrabri i slobodni.“
„ Rad s djecom me ispunjava i nadam se da odgajamo i obrazujemo nositelje budućnosti. Za ovaj posao motivirala me ljubav prema glazbi i želja da to prenesem na druge.“
„ Učitelj je vrlo plemenito zanimanje u kojem imamo priliku dati najbolje od sebe. Volim posao učitelja jer volim djecu i poučavanje. Raduje me mogućnost da na djecu utječem da shvate kako je znanje moć te da spoznaju vrijednost života i učenja.“
„Posao učitelja volim zbog djece koju susrećem i zbog mogućnosti da svojim znanjem, upornošću i emocijama podučim, usmjerim i djelomično oblikujem osobe oko sebe. To nosi veliku radost, ali odgovornost koju s veseljem prihvaćam.“
„ Razvijanje kreativnih potencijala u djeci nosi radost i meni i njima. Volim vidjeti zadovoljstvo učenika svojim postignutim rezultatima, zadovoljstvo koje donosi kreativni rad.“
„ Biti učitelj je poziv koji ti vraća višestruko od onoga što uložiš. Poziv koji oblikuje i gradi svakoga od nas.“
SRETAN VAM SVJETSKI DAN UČITELJA!
1. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
2. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
3. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
4. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.doc
5. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
6. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
7. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
8. razred, OS don Mihovila Pavlinovica.doc
PRO, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
Odgojno-obrazovna skupina, OS don Mihovila Pavlinovica.docx
Skolski projekt Ekovrt, Ivana J..docx
slika1.jpg
Ivana1.jpg
Ivana2.jpg
Ivana 3.jpg
Repetitorij za podmladak HCK 2007.doc
Vijesti iz naseg eko vrta.docx
20200213 131019.jpg
20200213 131039.jpg
20200213 131205.jpg
20200213 100756.jpg
20200213 100840.jpg
20200214 102316.jpg
20200214 103010.jpg
20200214 103152.jpg
20200214 103415.jpg
5 Brosura za Natjecanje mladih.pdf
20230202 121237[1].jpg
20230202 121255[1].jpg
20230202 121318[1].jpg
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Za nastavnike |
> e matice |
> Portal za škole |
> CARNET |
> MZOS |
> e-knjižnica |
> Priručnik za učenje |
> Sigurnost na Internetu |
> Webmail |
> e-lektire |
> Zlatna djeca |
> Zbornica |