eTwinning projekt Let’s have fun with Maths

Let’s have fun with Maths međunarodni je cjelogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju učenici i učitelji iz Hrvatske, Turske, Slovenije, Italije, Grčke, Rumunjske i Poljske. Namijenjen je učenicima razredne nastave. Cilj je projekta upoznati djecu s matematičkim sadržajima putem matematičkih web alata, razvijati kreativnost i logiku, povećati suradnju među učenicima u razredu kao i suradnju među projektnim partnerima, razvijati komunikacijske vještine te poticati interdisciplinarno učenje. Autorice projekta su Danijela Tutavac iz Hrvatske i Nevin Öztürk Yabanoğlu iz Turske.

Nakon upoznavanja i prihvaćanja projektnog plana projektni partneri krenuli su u izradu projektnog loga te provođenja uvodnih anketa za učenike i učitelje. Glavni zaključak uvodnih anketa bio je da je većini učenika sudionika projekta ovo prvi eTwinning projekt.

Učenici su listopad obilježili sudjelovanjem u Europskom tjednu programiranja te istraživanju mogućnosti web alata Geoboard. Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. (https://codeweek.eu/) Isti su organizirali od 14. do 27. listopada 2024. godine kao izvanmrežnu aktivnost kodiranja. Svi su projektni partneri prijavili zajedničku aktivnost na službenoj stranici i provodili je na dogovoreni način. Učenici su po jedinstvenom kodu dekodirali zadanu poruku, a potom su svom projektnom paru poslali na dekodiranje kodiranu poruku koju su sami osmislili (rad u paru među projektnim partnerima). Drugi dio zadatka odnosio se na upoznavanje web alata Geoboard i istraživanje njegovih mogućnosti. Učenici su mu pristupili nakon upoznavanja ili ponavljanja nastavnih sadržaja o geometrijskim likovima.

U studenom su učenici uvježbavali brojeve u dva web alata (ovisno o dobi učenika sudionika projekta), Number Explorer i Number line. Najmlađi učenici vježbali su brojeve na brojevnoj crti na kojoj su mogli utvrditi vrijednost brojeva, neposredni prethodnik i neposredni sljedbenik broja, ali i zbrajati i oduzimati brojeve.

Prosinac je učenicima uvijek najzabavniji mjesec jer se u većinu aktivnosti uvuče božićni i novogodišnji duh. Učenici su izabrali i izradili matematički origami s web stranice Mathigon. Potom su izradili božićne i novogodišnje čestitke od recikliranih materijala uz pomoć matematičkih motiva koje su poštom poslali svom projektnom partneru. Projektne aktivnosti u prvom polugodištu završit će prvim susretom učenika (projektnih partnera) koji će se odviti na mreži.

Osnovnu školu don Mihovila Pavlinovića Metković u ovom projektu predstavljaju učenici 1. c razreda s učiteljicom Danijelom Tutavac i učenici 2. c razreda s učiteljicom Antonijom Klobučić.

Pročitajte još

Dan sjećanja na holokaust

Dan sjećanja na holokaust

Dana 27. siječnja obilježavamo međunarodni Dan sjećanja na holokaust. Tada je Crvena armija 1945. godine oslobodila najveći nacistički koncentracijski logor Auschwitz u Poljskoj. Tim povodom, Ujedinjeni narodi su 2005. godine donošenjem Rezolucije taj dan proglasili...

Skip to content