eTwinning projekt: Let’s have fun with Maths

Let’s have fun with Maths međunarodni je cjelogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju učenici i učitelji iz Hrvatske, Turske, Slovenije, Italije, Grčke, Rumunjske i Poljske. Namijenjen je učenicima razredne nastave. Cilj je projekta upoznati djecu s matematičkim sadržajima putem matematičkih web alata, razvijati kreativnost i logiku, povećati suradnju među učenicima u razredu kao i suradnju među projektnim partnerima, razvijati komunikacijske vještine te poticati interdisciplinarno učenje. Autorice projekta su Danijela Tutavac iz Hrvatske i Nevin Öztürk Yabanoğlu iz Turske.

Nakon upoznavanja i prihvaćanja projektnog plana projektni partneri krenuli su u izradu projektnog loga te provođenja uvodnih anketa za učenike i učitelje. Glavni zaključak uvodnih anketa bio je da je većini učenika sudionika projekta ovo prvi eTwinning projekt.

Učenici su listopad obilježili sudjelovanjem u Europskom tjednu programiranja te istraživanju mogućnosti web alata Geoboard. Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. (https://codeweek.eu/) Isti su organizirali od 14. do 27. listopada 2024. godine kao izvanmrežnu aktivnost kodiranja. Svi su projektni partneri prijavili zajedničku aktivnost na službenoj stranici i provodili je na dogovoreni način. Učenici su po jedinstvenom kodu dekodirali zadanu poruku, a potom su svom projektnom paru poslali na dekodiranje kodiranu poruku koju su sami osmislili (rad u paru među projektnim partnerima). Drugi dio zadatka odnosio se na upoznavanje web alata Geoboard i istraživanje njegovih mogućnosti. Učenici su mu pristupili nakon upoznavanja ili ponavljanja nastavnih sadržaja o geometrijskim likovima.

U studenom su učenici uvježbavali brojeve u dva web alata (ovisno o dobi učenika sudionika projekta), Number Explorer i Number line. Najmlađi učenici vježbali su brojeve na brojevnoj crti na kojoj su mogli utvrditi vrijednost brojeva, neposredni prethodnik i neposredni sljedbenik broja, ali i zbrajati i oduzimati brojeve.

Prosinac je učenicima uvijek najzabavniji mjesec jer se u većinu aktivnosti uvuče božićni i novogodišnji duh. Učenici su izabrali i izradili matematički origami s web stranice Mathigon. Potom su izradili božićne i novogodišnje čestitke od recikliranih materijala uz pomoć matematičkih motiva koje su poštom poslali svom projektnom partneru. Projektne aktivnosti u prvom polugodištu završit će prvim susretom učenika (projektnih partnera) koji će se odviti na mreži.

Osnovnu školu don Mihovila Pavlinovića Metković u ovom projektu predstavljaju učenici 1. c razreda s učiteljicom Danijelom Tutavac i učenici 2. c razreda s učiteljicom Antonijom Klobučić.

Pročitajte još

Skip to content