100. dan u školi obilježava se sredinom veljače kao 100. dan od polaska učenika u školu. Isplaniran je tako da učenici u vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti obilježili smo 100. dan škole igrom, pjesmom i aktivnostima istraživanja broja 100. Ovim projektom željeli smo potaknuti ljubav prema školi, učenju i školovanju.
U sklopu eTwinning projekta 100. dan u školi učenici 1.C i 2.C razreda sa svojim su učiteljicama Antonijom Klobučić i Suzanom Bubalo sve nastavne sate petka, 9. veljače povezali s brojem 100.
Taj dan obilježili su i učenici 1.B i 2. razreda PŠ Vid sa svojim učiteljicama Sandrom Krstičević i Lidijom Marić.
Pjevalo se, vježbalo, crtalo, pisalo, računalo te se tako proveo, po mišljenju brojnih učenika, najbolji dan u školi. Dan je završio bez zadataka za kućni rad, ipak je valjalo dostojno proslaviti 100 dana školovanja. Mali dio aktivnosti, radosti i zabave pogledajte u nastalim fotografijama.